Reklama
Reklama

Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67 im Janusza Korczaka

Publiczne Gimnazjum Integracyjne nr 47 im. Janusza Korczaka

Specjaliści
Rewalidacja w roku szlolnym 2015 - 2016 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Magdalena Reczulska   
czwartek, 31 grudnia 2015 20:30

GODZINY PRACY NAUCZYCIELA TERAPEUTY
W ROKU SZKOLNYM 2015 - 2016

PONIEDZIAŁEK

WTOREK

ŚRODA

CZWARTEK

PIĄTEK

12 :00 – 16 :15

8: 00 – 16 :15

8 :55 - 16 :15

9 :50 – 16 :15

10:45 – 16:15

Poprawiony: czwartek, 31 grudnia 2015 20:32
 
Rewalidacja w roku szkolnym 2014- 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Magdalena Reczulska   
piątek, 24 października 2014 22:29

CHCĘ, MOGĘ, POTRAFIĘ.... "Im więcej zabawy - tym więcej nauki..."

Godziny zajęć rewalidacyjnych prowadzonych przez
p. mgr Magdalenę T. Reczulską

poniedziałki - 12:00 - 16:15

wtorki - 10:55 - 15:10

środy - 9:50 - 16:15

czwartki - 9:50 - 16:15

piątki - 12:00 - 16:15

Godziny zajęć rewalidacyjnych prowadzonych
przez p. mgr Annę Krakowiak

poniedziałki - 10:35 - 11:35

wtorki - 8:50- 9:50; 10:40 - 11:40

środy - 8:00 - 9:00; 9:40 - 10:40; 12:35 - 15:35

czwartki - 13:40 - 14:30

piątki - 8:00 - 9:00

Poprawiony: sobota, 08 listopada 2014 17:44
 
Rewalidacja PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 14 lutego 2014 09:10

W naszej szkole funkcjonuje pracownia terapii pedagogicznej i rewalidacji.

Prowadząca: pedagog specjalny Iwona Wodzińska

Godziny Zajęć:

PONIEDZIAŁEK 9:40 - 14:35

Wtorek 10:35 - 15:40

Środa 08:45 -14:35

Czwartek 10:35 -14:25

Piątek 09:50 -10:35

Rewalidacja - do przeróbki kompleksowych i skoordynowanych działań, mających na celu wspieranie Rozwoju, terapie, usprawnianie i edukację Osób dysfunkcyjnych

Chcąc podjąć w pełni świadomą i odpowiedzialną prace rewalidacyjną, na początku dokonujemy diagnozy Psychologiczno-pedagogicznej. Polega na określeniu stopnia ONA głębokości deficytów rozwojowych oraz trudności Dziecka, wyróżnieniu funkcji niezaburzonych, Poznaniu potencjalnych Mozliwości Dziecka oraz Cech Jégo osobowości, ustaleniu etiologii obserwowanych trudności.
Znajomość etiologii pozwala na dokonanie właściwego nam wyboru kierunku pracy z dzieckiem.

Diagnozy dokonujemy w oparciu o:
- własna obserwację,
- informacje uzyskane od nauczycieli przedmiotów i pedagogów specjalnych,
- informacje uzyskane od rodziców,
- Historie Życia Dziecka,
- analizujemy Badań psychologicznych,
- analizujemy Badań pedagogicznych,
. - WYNIKI Badań lekarskich
Na podstawie uzyskanych Informacji dokonujemy ustny poziomu trudności.

W swojej Pracy rewalidacyjnej za cel stawiamy sobie:

• maksymalne rozwijanie, usprawnianie, wzmacnianie Tych funkcji psychicznych i fizycznych ucznia, które są najsilniejsze i najmniej uszkodzone,

• optymalne usprawnianie i korygowanie funkcji zaburzonych i uszkodzonych,

• kompensowanie braków czyli wyrównywanie Ich przez zastępowanie,

• stymulowanie rozwoju ucznia.

Prowadząc Zajęcia rewalidacyjne stosujemy:

• zasadę akceptacji ucznia,

• zasadę indywidualizacji - dostosowanie Formy i Metod Pracy do Indywidualnych potrzeb oraz Mozliwości ucznia;

• zasadę Terapii pedagogicznej - poznanie ucznia, opracowanie dla niego indywidualnego programu Terapii, a Nastepnie zapewnienie mu optymalnych warunków uwagi Rozwoju i pokonania trudności.

Przygotowała: Iwona Wodzińska

Poprawiony: piątek, 14 lutego 2014 09:28
 


Strona 1 z 3
Copyright © 2017 Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Łodzi. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.
Copyright © link do domeny     Joomla Templates